Szanowni Państwo,
w związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19, ze względu na konieczność wzmocnienia ochrony przed koronawirusem, mając na uwadze bezpieczeństwo interesantów oraz pracowników, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża” w Sobótce wprowadza nowe zasady obsługi interesantów.
Z dniem 24 stycznia 2022 r. interesanci będą obsługiwani przez pracowników Zakładu w wyznaczonych strefach w budynku A, po wcześniejszym zgłoszeniu sprawy w sekretariacie lub umówieniu się telefonicznie z pracownikiem zakładu. Nowe zasady obsługi interesantów obowiązują do odwołania!
Jednocześnie informujemy, że sprawy można załatwiać również drogą:
🟢 pocztową, na adres Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża” w Sobótce, ul. Czysta 7, 55-050 Sobótka;

🟢 za pośrednictwem skrzynki na korespondencję umieszczonej przy wejściu do budynku A;

🟢 telefonicznie – (71) 334-23-60;🟢 elektroniczne: m.ciepla@zgkimsobotka.pl

🟢 za pośrednictwem platformy ePUAP.

Uprzejmie prosimy, aby podczas wizyty w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej „Ślęża”  w Sobótce przestrzegać obowiązujących obostrzeń:
🔴 zakrywanie ust i nosa

🔴 dezynfekcja rąk

🔴 dystans społeczny